Azúcar on makeaa menoa!

Uskomme olevamme nimemme veroisia. “Azúcar” tarkoittaa kirjaimellisesti sokeria ja sitä huudahdetaan usein mausteeksi salsasanoitusten väliin, kun halutaan ilmaista, että tunnelma ja ‘tumbao’ ovat harvinaisen makeita ja mehukkaita. Mikäpä olisi osuvampi yhteinen nimittäjä maistuvasti salsaaville ja asenteella juhliville, rakastettavan makeille tamperelaisille salsaajille.

Päätäntävaltaa yhdistyksessä käyttää kerran vuodessa vaihtuva hallitus. Hallituksessa puuhailee puheenjohtaja, neljästä kuuteen varsinaista jäsentä sekä kaksi varajäsentä. Päätösten on tarkoitus vastata jäsenistön mielipiteitä, joita kuulostellaan aina ja kaikkialla. Kannattaa siis ilmaista omat toiveensa yhteisestä toiminnasta vaikkapa hallitukselle lähetetyn palautteen muodossa. Tarkoituksemme on ennen kaikkea tehdä asioita yhdessä – vailla turhaa byrokratiaa ja ryppyotsaisuutta.

Hallituksen kokouksissa ideoidaan tulevaa, suunnitellaan olemassa olevien ideoiden toteutusta, perustetaan työryhmiä, jaetaan tehtäviä, nauretaan tehtyjä toilailuja, tehdään hyviä päätöksiä ja pitkäksi venyneen illan päätteeksi tanssitaan hallitusruedaa – jos jaksetaan. Omilla tahoillaan sokerimuurahaiset omasta vastuualueestaan riippuen lähettävät jäsenkirjeitä, tarjoavat salsajuttuja tiedotusvälineille, ruinaavat ravintolapäälliköiltä salsa-aikaa, laskevat yhdistyksen pennosia, ja sen sellaista.

Hallitus 2023

Gabriel Rosell

Liisa Lampinen

Varapuheenjohtaja, sihteeri

Päivi Vartola

tapahtumavastaava

Katri-Merita Pohjantähti

tiedotusvastaava

Katri Kuusela

jäsenvastaava

Jenna Paakkanen

Kesäsalsat, some-storyt

Paula Kulo

Anne-Mari Keränen

rahastonhoitaja, varajäsen

Mitä missä milloin

Seuraamalla Azúcarin some-kanavia saat ajankohtaisimmat uutiset ja tapahtumatiedot ensimmäisenä.

Mainokset